ULUBIONY KIOSK - PRZEJRZYJ I ZAMÓW WERSJA MOBILNA

Inspiracje / Historia zdjęcia

Historia zdjęcia "Eleonore" z okładki DCP

2013-08-30
0 komentarzy
8
Facebook Google Wykop Twitter Pinterest
Historia zdjęcia "Eleonore" z okładki DCP
Zobaczcie jak powstało to fantastyczne zdjęcie i jaką przeszło metamorfozę, zanim trafiło na okładkę Digital Camera Polska

Wierni Czytelnicy naszego magazynu z pewnością pamiętają okładkę numeru 08/2012, na której zagościł ten fascynujący portret. Autorem tego zdjęcia jest fotograf Łukasz Piech. "Zdjęcie powstało podczas spotkania i miniwarsztatów z Larą Jade w Hasselblad Studios w Londynie", wspomina Łukasz. "Była to okazja do wspólnej sesji z moim największym idolem w fotografii modowej. Tematem przewodnim sesji była powracająca moda retro, która coraz odważniej wkrada się nie tylko na wybiegi, ale także i ulice europejskich miast. Modelka to Eleonore, za stylizację odpowiadała Georgie, za Make up Leah Ma, a włosy Elbie”.

"Do zrobienia tego zdjęcia użyłem średnioformatowego aparatu Hasselblad H4D z obiektywem HCD 35–90 mm na ustawienia: ISO 100; f/8; 1/125 s". Zanim zdjęcie pojawiło się na okładce przeszło jednak lekki retusz...

Jak edytowaliśmy zdjęcie

By szare tło zyskało
delikatną barwną
dominantę, pasującą do
kolorystyki okładki,
stworzyliśmy w CS5
warstwę kopii i wymaskowaliśmy
(za pomocą
pędzla) twarz i sylwetkę
modelki aż do linii włosów.
By szare tło zyskało delikatną barwną dominantę, pasującą do kolorystyki okładki, stworzyliśmy w CS5 warstwę kopii i wymaskowaliśmy (za pomocą pędzla) twarz i sylwetkę modelki aż do linii włosów.
1
By szare tło zyskało delikatną barwną dominantę, pasującą do kolorystyki okładki, stworzyliśmy w CS5 warstwę kopii i wymaskowaliśmy (za pomocą pędzla) twarz i sylwetkę modelki aż do linii włosów.
Następnie w zakładce
Edycja>selektywny
kolor wybraliśmy z rozwijanego
menu pracę na
kolorach neutralnych
i za pomocą suwaków
poszczególnych kanałów
dopasowaliśmy dominantę.
Następnie w zakładce Edycja>selektywny kolor wybraliśmy z rozwijanego menu pracę na kolorach neutralnych i za pomocą suwaków poszczególnych kanałów dopasowaliśmy dominantę.
2
Następnie w zakładce Edycja>selektywny kolor wybraliśmy z rozwijanego menu pracę na kolorach neutralnych i za pomocą suwaków poszczególnych kanałów dopasowaliśmy dominantę.
Gdy uzyskaliśmy
oczekiwany efekt,
spłaszczyliśmy warstwy
w jeden plik i dokonaliśmy
ostaniach poprawek,
kadrując do formatu okładki,
wyostrzając krawędzie, delikatnie
podbijając kontrast.
Gdy uzyskaliśmy oczekiwany efekt, spłaszczyliśmy warstwy w jeden plik i dokonaliśmy ostaniach poprawek, kadrując do formatu okładki, wyostrzając krawędzie, delikatnie podbijając kontrast.
3
Gdy uzyskaliśmy oczekiwany efekt, spłaszczyliśmy warstwy w jeden plik i dokonaliśmy ostaniach poprawek, kadrując do formatu okładki, wyostrzając krawędzie, delikatnie podbijając kontrast.
Efekt końcowy już znacie...
Efekt końcowy już znacie...
4
Efekt końcowy już znacie...

Serwisy specjalne




Partnerzy

 

 

 

Digital Camera Polska
Wolisz pojedyncze numery?
Wydanie na tablet:
Tablet
App Store Google Play
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax.: 22 257 84 00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
avt.pl
ulubionykiosk.pl